אחרי שחולמים זמן רב על יצירה של עסק עצמאי מגיע השלב הזה של ההקמה והניהול של עסק קיים בפועל.בשלב הזה רבים נדהמים לגלות עד כמה הניהול של העסק הוא משימה לא פשוטה אשר מורכבת ממלאי שלם של מטלות שאותן חייבים לבצע בזמן ובצורה כמה שיותר מסודרת.
מעבר ליכולות גבוהות בתור מנהל, צריכים גם לדעת אלו כלים לבחור על מנת להפוך את הפעולה החשובה הזו של הניהול למשהו שגם לא מבזבז זמן יקר של עבודה, וגם מאפשר לעסק להיות שקוף מבחינת מידע שאיתו יכולים ליצור ניהול תקין ויעיל יותר. כאן באה לידי ביטוי מערכת לתכנון משאבי ארגון שגם מוכרת בתור ERP , בעגה המקצועית.
עוד מידע תוכל למצוא גם באתר http://www.rotlein.co.il/
מתאים ללקוח עסקי קטן
יש כאלה אשר יאמרו לעצמם כי הם לא ממש צריכים ניהול מלבד זה שהם מבצעים דרך המחשב בצורה בסיסית, מול העובדים ומול רואה החשבון בכל פעם מחדש. אולם, גם עסק שיש בו רק עשרה עובדים הוא כזה אשר צריך להתנהל בצורה הכי טובה שאפשר על מנת שזה יוכל לצמוח ולגדול אל עבר כמות מכופלת של עובדים ואל רמה גבוהה יותר של רווחיות חודשית.
כאשר הסממן המתבקש ביותר הוא של צמיחה, צריכים לדעת היכן בדיוק יש מידע שהולך לאיבוד ולהביא ניתו מלא של כל מידע שאיתו יכולים לקצץ בהוצאות לא נדרשות ולייעל את הכל. זה בדיוק מה שמערכת ERP מביאה אל כל חברה.
יעיל עבור ארגון עסקי רחב יריעה
ברגע בו עסק נהיה ארגון גדול שבו יש לא רק מחלקות, אלא כמות גדולה של צוותים לכל צוות וצוות, חייבים לדעת כיצד לקבל ולהעביר מידע בין כל אלה כאשר כל המידע הזה ראוי כי יוכל להיות בשליטה של מנהלים בכירים לאבחון ובקרה.
ריבוי של צוותים וריבוי של פריטים ולקוחות יכול להוביל אל סחרור של מידע, שאם אין עבורו מערכת מנהלת חכמה מבחינה מיחשובית, יכולים לצפות כי כל הצלחה תסתיים בכישלון, וכל התקדמות צפויה לא ממש תגיע. החיבור בין מערכת ממוחשבת לתהליכי העבודה בעסק גדול מאפשרים הישארות במצב של שליטה החיונית בארגון גדול.