nav-left cat-right
cat-right

איך אפשר לחסוך בעלויות השנתיות של העסק?

איך אפשר לחסוך בעלויות השנתיות של העסק?

העיקרון התיאורטי והפשוט של ניהול עסק הוא פשוט מאד לכאורה ואומר שכדי שעסק יצליח צריך להוציא כמה שפחות ולהכניס כמה שיותר. ולמרות שמדובר בעיקרון לא מורכב מדי, עסקים רבים לא מצליחים באמת לעשות את זה ולהפוך לרווחים, בין אם בשל אסטרטגיה לא נכונה, חוסר מזל או חוסר הבנה של השוק בו הם פועלים ולפעמים גם בשל הוצאות ועלויות שנתיות גבוהות במיוחד. לכן חשוב מאד לדעת כי אפשר לצמצם הוצאות ובעלי עסקים ומנהלים שיקפידו על כך צפויים להגדיל את שורת הרווח. הנה כמה טיפים איך אפשר לעשות את זה כראוי.

הזמינו ציוד אונליין

כמעט כל עוסק רוכש מדי שנה כמויות גדולות מאד של ציוד משרדי ופריטים אחרים בהתאם למטרותיו. ההוצאות על הציוד הזה, כשהוא נרכש בחנויות שונות בארץ, הן עצומות ויכולות אפילו להביא להפסדים בסופו של דבר. לעומת זאת, ניתן לרכוש את כל הציוד אונליין מאתרים בחו"ל ולחסוך אלפי שקלים מדי שנה. צ'יפסט הוא אתר שמאפשר להזמין מאיביי בעברית, ככה שאין תירוץ של חוסר נגישות, פשוט מומלץ לעבור לרכישות אונליין.

מיקור חוץ

עסקים רבים כלל לא מודעים לעובדה כי הם מוציאים עשרות אלפי שקלים מדי שנה על משכורות לבעלי תפקידים במשרד שאינם נחוצים, ובטח שלא במשרה מלאה. כך למשל יש מי שמעסיק מזכירה במשרה מלאה כאשר בפועל היא נדרשת ל-10 שעות עבודה שבועיות בלבד. הפיתרון לכך הוא מיקור חוץ של השירותים האלו לחברות חיצוניות המציעות אותן ומאפשרות לשלם אך ורק על הזמן והשירות שהתקבל, כמובן בלי להוציא תלוש ובלי לשלם מס, ביטוח לאומי וכיוצא בזה.

גשו לייעוץ עסקי

לבסוף חשוב להדגיש כי עסק מקצועי חייב לנתח לעומק את ההוצאות וההכנסות ולהבין איך להביא לייעול בדברים. גם אם אנחנו אנשי עסקים טובים וחרוצים, לפעמים קשה לנו לראות את התמונה המלאה ולכן זה בהחלט רעיון לא רע לעשות את זה יחד עם מומחים עסקיים ופיננסיים.

לסיכום, הקפידו לייעל תהליכים וכך תצליחו לחסוך הרבה מאד מהעלויות השנתיות שלכם בקלות יחסית.

השאירו תגובה