מתי הכי טוב להעלות פוסט באינסטגרם? התשובות שמדויקות כמו לדוד שמש!
כאשר מדובר באינסטגרם, כולנו יודעים שהכוח האמיתי טמון בזמן. ולא, אני לא מתכוון לחוכמת חיים של יוסי המוכ הזקן ששייך לך. הכוונה כאן היא לזמן שבו תפתח את האפליקציה ותגיש על פוסט שווה לכל נשימתו. אבל מתי זה בדיוק? האם זה תלוי במיקום, בקהל או אולי במזג האוויר? בואו נצא למסע מלא בצבעים, תמונות ומדדים.
הטיימינג המושלם – האם הוא קיים באמת?
לא רוצה להלחיץ אותך, אבל הרבה אנשים שואלים את השאלה הזו. בהתאם לנתונים מסוימים ולסטטיסטיקות מעוררות השראה, ישנם זמנים מסוימים שבו יותר אנשים יראו את הפוסט שלך מאשר אחרים. ההנחה היא שעל פי נתונים של מומחים, יש ימים ושעות מוגדרים שבהם האנשים הכי פעילים בפלטפורמה.
- ימי שני עד חמישי – ככלל, כך תפסו אותם אנליסטים; האמצע של השבוע הוא הזמן המושלם לפרסם.
- בשעות הבוקר הכל נראה טוב יותר – פרסומים בין השעות 7:00 ל-9:00 עשויים להניב תוצאות משמעותיות.
- ולבסוף, הלילה – קשה להאשים את האנשים, אחרי יום עבודה הם נוטים לגלול באינסטגרם עד שהם נופלים asleep.
שאלה: האם יש הבדל בין פוסטים וקורות חיים?
כן, יש הבדל! פוסטים יכולים להיות יותר ריקניים אך ביניהם גם יש צורך להעלות תוכן רציני יותר ברמה של קורות חיים. אז אם החלטת להשאיר את חייך הפרטיים מחוץ לאינסטגרם, זה לגמרי שלך.
איך להבין את הקהל שלך? הם ידברו!
אתה לא יכול לדעת מתי לפרסם אם אתה לא יודע מתי הקהל שלך פעיל. זה כמו לנסות לגרום לילד לאכול ירקות כשהוא עסוק במשחק ווידאו. תשתמש בכלים כמו אינסטגרם אנליטיקס כדי לבדוק מתי עוקבים שלך הכי פעילים. יכול להיות שהם מחכים לפוסט שלך כמו ילדים מחכים לאורח של סבא!
- עקוב אחרי שעות השיא – איזו שעה יש הכי הרבה פעילות? האם זה בשעות הצהריים? בערב?
- השתמש בשאלות – שאל את העוקבים שלך מתי הם מעדיפים לראות פוסטים חדשים.
- נסperiment – פרסם בזמנים שונים כדי לגלות מה הכי עובד עבורם.
שאלה: האם כדאי להסתמך על תקופות חגים?
בהחלט. חגים ופסטיבלים עשויים להביא עלייה משמעותית בפעילות הקהל. אבל היזהר – הכל עניין של לדעת מתי!
פוסטים בזמן הנכון – תן לאינסטגרם לספר לך!
אינסטגרם לא סתם נקרא "אינסטגרם". השם מעיד על ההגשה המהירה (וקרדיט לסטיב!) שמאפשרת לכל אחד לשתף רגעים בזמן אמת. אבל אם אתה רוצה להגיע יותר רחוק, לשחק עם פוסטים שלך ולנסות את הזמן המתאים עליך. הזמן אף פעם לא יפסיק להיות חשוב.
- קיץ vs חורף – מה שחשוב זה איך לשדר עכשיו את הקיץ כאילו זה חורף באירופה!
- זמן ההגעה – כשאתה מפרסם יש לשים לב לזמן שהפוסטים שלך מגיעים למערכת.
- אל תשכח את האסתטיקה – תוכן יפה תמיד יצליח למשוך יותר מבטים!
שאלה: האם תוכן אורגני הוא העיקר?
נכון! תוכן אורגני תמיד היה הבעלים של הלבבות, אבל לא לשכוח לקדם גם! ציוצים או רימקסים לכל מיני תוכן מעניין יביאו מבטים ואנרגיה.
ש יחס ההצלחה והתנסויות
מרגע שתפרסם את הפוסט שלך, יהיה עליך לצפות ולנתח את התגובות. למד מכל פוסט! שאל את עצמך: מה עבד? מה לא עבד?
- עוקבים קופצים – אם הפוסט הצליח להניע עוקבים, אתה בכיוון הנכון!
- תגובות מפתיעות? כל תגובה יכולה לשמש כעיניים חדשות!
- שאל שאלות – תקשוב עם העוקבים שלך, השיח הזה הוא כל כך חשוב!
שאלה: האם זה בסדר להשתמש בתגיות?
באמת כן! הם יכולים להביא לתגובות משמעותיות ולקשר גמר מכל הבא ליד!
לסיכום – אז מתי להעלות פוסט באינסטגרם?
אז אם נסכם את כל הנתונים והטיפים שנתנו כאן, נראה כי התשובה היא: זה תלוי! זה תלוי בקהל שלך, זה תלוי בזמנים שאתה רואה בהם פעילות רבה, וגם זה תלוי בינתיים של החיים שלך. התנסות היא המפתח כאן!
בנוסף, אל תשכח כי התוכן שלך חייב להיות מרהיב, ומעורר סקרנות! דבר האחרון שתרצה הוא שהעוקבים שלך יתנו לך לייק אחד ויתעדו את השאר להרכיב פאזל. תבחר את הזמן בו אתה מעלה את הפוסטים שלך, שחק עם מספרים, והכי חשוב – תיהנה!
מתי זה יקרה? בפעם הבאה שאתה פותח את אינסטגרם, תזכור… הטיימינג הוא החלק החשוב ביותר!