כתיבת תוכן היא חלק אינטגרלי מהדרך בה אנחנו יכולים למשוך עוד רוכשים פוטנציאליים לבית העסק ולמבט אל תוך אתר האינטרנט שבבעלותנו. אנחנו חיים בעידן בו הכל חשוף וכל המידע גלוי ופתוח לכל. הקונים הפוטנציאליים לא מסתפקים עוד בתמונות מחמיאות של המוצרים השונים. מדובר על רוכשים חכמים שכבר ראו לא מעט ברחבי האינטרנט והם רוצים לשמוע ולקבל את המידע הרלוונטי ביותר שיעזור להם לקבל החלטות נבונות. כך שלפני שאנחנו בכלל ניגשים לענות על השאלה האם כתיבת תוכן בתדירות גבוהה מעלה את המכירות באתר, אנחנו צריכים להגיד כי בראש ובראשונה הדבר החשוב ביותר זה להבטיח כי התוכן אותו אנחנו מעלים באתר יהיה תוכן מעניין עם ערך מוסף עבור הגולשים שלנו. 

התדירות של העלאת התכנים נוגעת לסוג התכנים שעולים וסוג התוכן

כאמור, בראש ובראשונה התוכן אותו אתם מעלים צריך להיות תוכן איכותי. בדיוק בגלל זה חשוב מאוד לשים לב ולא להתפשר על שירות של ניהול תוכן לאתרים ולשים דגש על איכות התוכן כדי להביא להעלאה של תכנים בתדירות גבוהה יותר. שכן באופן הזה למעשה לא ממש השגנו שום דבר. התדירות של העלאת התכנים גם צריכה להתאים לסוג האתר. שכן אם מדובר על אתר העוסק באסטרולוגיה ובמזלות השונים, יכול להיות שהתכנים יעלו בתדירות חודשית או יומית. אבל באתרים שעוסקים במתכונים, כנראה הגולשים יצפו לקבל ערך מוסף על בסיס שבועי. כלומר, צריכים להבין בכל פעם מחדש מי הקהל לו אנחנו פונים ומה הוא מבקש מאיתנו. 

כדי להעלות את המכירות באתר אנחנו צריכים להיות פעילים בכל הזירות 

בשורה התחתונה, כדי להעלות את המכירות באתר אנחנו צריכים להיות פעילים בכל הזירות. להיות זמינים ברשתות החברתיות, ברשת ולבצע תחזוקת אתרים על בסיס קבוע כדי להגדיל את הקהל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *