כתיבה הייתה ותישאר בסיס לכל דבר שמקשר בין מוצר, שירות, מותג לבין הלקוחות הפוטנציאלים ולכן מרגע שמבינים כי אפשר לתרגם את המקצוע המתגמל הזה לדבר האמיתי, עולה הרצון להעצים את הכתיבה ולהצליח בה.
נשמע מוכר? האם אתם קופי בתחילת הדרך? הנה לפניכם 5 טיפים שיהפכו אתכם ממוקצעים ברמה הגבוהה ביותר.
טיפ מס' 1 קהל היעד זה הדבר הראשון
כתיבה ראשונית זה להבין את קהל היעד, רק לאחר שמבינים, עונים על כל הדרישות של קהל היעד, מבינים מה הוא באמת צריך וכך מגלים עם מה אתם עומדים להתמודד בפועל.
טיפ מס' 2 זה לא רק מה אתם אומרים אלא איך
הדבר השני הוא איך להגיד את הדברים באמצעות כתיבת תוכן לאתר, לגעת בדיוק במקום הכואב והחשוף ולדבר אל הלקוח ואל הצורך שלו בצורה חד משמעית. זה חשוב כי אם עושים זאת בהחלט שלטווח הארוך קונים את לב הלקוח.
טיפ מס' 3 כותרת זה לא רק SEO
הדבר הלא פחות חשוב זה מה לקוחות מחפשים ולכן, חשוב מאוד לייצר כותרות אטרקטיביות אותן יחפש הלקוח הפוטנציאלי ומשם יגיע ישירות אל המאמר ואל מילות הקסם שלכם.
טיפ מס' 4 לפעמים קצר זה הדבר הכי טוב!
מעבר למה שאומרים חוזרים שוב לעניין של להגיד את הדברים בצורה תמציתית וכך לנצל את זמן הכניסה של הלקוח לאתר. מה תהיה התוצאה? מכירה ועוד מכירה!
טיפ מס' 5 לדבר או יותר נכון לכתוב בגובה העיניים
הסוד היה ויישאר גובה העיניים ולכן, חשוב מאוד לכתוב בשפה פשוטה במיוחד כשמדובר על כתיבת פוסטים לפייסבוק, שפה שמדברת אל כולם ועדיין נחשבת מהימנה, מתאימה ובעיקר אחת כזו שיכולה להעביר את המסר אודות המוצר או השירות שהלקוח נזקק לו.