תחום הצרכנות הוא תחום תחרותי מאוד. אינספור עסקים וחנויות מנסות "לתפוס" ולמשוך אליהן כמה שיותר לקוחות תוך שימוש באמצעים שונים כמו פרסום ברשתות החברתיות, באתרים שונים ברחבי האינטרנט, הפצת עלונים ופרסומות בעיתונים ושלטי חוצות ואפילו חלוקת פלאיירים בתיבות דואר או מדלת אל דלת.

באמצעות הפרסום הנרחב אין ספק כי אפילו אחוז קטן מקהל הציבור ייתפס ברשת, ויגיע אל החנות או האתר כדי לבדוק האם מדובר על מוצר או שירות שיכול להתאים לו. העניין היותר מורכב בהקשר זה הוא כיצד ניתן לשמר את אותם לקוחות שנחשפים בפעם הראשונה אל העסק? איך ניתן לגרום להם להיות לקוחות נאמנים למותג וכך להבטיח כי הם יחזרו שוב? התשובה לכך היא באמצעות הקמת מועדון לקוחות לעסק לצורך צירופם אליו.

מהם היתרונות של מועדוני לקוחות

כדי לגרום ללקוחות להצטרף אל מועדון הלקוחות של העסק, מומלץ לפנות אליהם עם הצעות יזומות להצטרפות תוך מתן הטבות בלעדיות כבר ברכישה הראשונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *