מחזיקים במשרד עם עובדים כחלקי המרכז של העסק שלכם? סביר להניח שכמו עסקים רבים מדובר בדבר מה שגוזל מכם לא מעט הוצאות חודשיות. למעשה, מתברר כי ניהול המשרד וההוצאות המשרדיות לוקחות כארבעים אחוזים מההוצאות החודשיות של כל עסק ועל כן עסקים שמצליחים לחתוך ולצמצם את ההוצאות הללו, מגדילים את שורת הרווח בסוף כל חודש. אבל האם זה בכלל אפשרי? האם ישנן דרכים להוציא פחות בכל חודש על ניהול משרד? מתברר שבהחלט כן וזה אפילו לא כל כך מסובך כמו שחושבים. הנה כמה דגשים שאולי יעזרו.

הנהלת חשבונות וחשבות שכר

ככל שלעסק יש יותר לקוחות ויותר עובדים, כך התחום הזה עולה יותר כסף. לחברה בת עשרה עובדים ו-30 לקוחות, הנהלת החשבונות תעלה בין 5,000 ל-10,000 שקלים בחודש וכמובן שאין מנוס מהעסקה של עובד שכיר במשרה מלאה לצורך כך. אז מה בכל זאת אפשר לעשות? ובכן התשובה היא שירותי משרד במיקור חוץ. מדובר בשירותים משרדיים שנעשים על ידי גורם חיצוני, מה שמאפשר לשלם נטו על השירות עצמו ועל הזמן העבודה. אין צורך לשלם משכורת, פנסיה, ביטוח לאומי, מס הכנסה ומס בריאות ומדובר בחיסכון מכל הכיוונים.

ציוד משרדי

נחזור שוב לדוגמא של עסק עם עשרה עובדים ו-50 לקוחות – עסק כזה מוציא על ציוד משרדי כ-5,000 שקלים בחודש. זה קורה כי בדרך כלל יש הרבה התקלות וצריכים לקנות ציוד נדרש במהירות, מה שמביא לרכישות לא חכמות במיוחד. מה שאפשר לעשות כאן הוא הזמנות מרוכזות מאתרים בחו"ל המאפשרים רכישה סיטונאית של ציוד משרדי ישירות אליכם. דרך נפלאה שתאפשר לחסוך כמה אלפי שקלים בקלות.

ציוד שאיננו משרדי

מדי חודש יש גם הוצאות רבות על ציוד כמו כלים חד פעמיים, ציוד לשירותים וציוד ניקיון. גם כאם ההמלצה היא לעשות רכישה מרוכזת מספקים קבועים שיודעים לתת את המחירים האטרקטיביים ביותר על המוצרים.

הקפידו לעשות את הדברים הללו ותוכלו לחסוך הרבה מאד מדי חודש על ניהול המשרד שלכם ולהגדיל את רווחי העסק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *