קידום באינטרנט – דחיפה להצלחה

בין חנות הנעליים הקטנה בצפון לרשת מכירת הרכבים בתל אביב לא עובר, כביכול, קו משותף. אבל חדי האבחנה, שמבינים דבר או שניים בתחום הנרחב כל כך של קידום באמצעות האינטרנט, מבינים את מה שבעלי עסקים רבים טרם למדו: במגרש השיווקי הרחב מכולם – האינטרנט, יש כללים משותפים לכולם. גם למוכר שאיש לא נכנס בשערי החנות שלו וגם לרשת המגלגלת מיליונים. כי במציאות העסקית של ימינו, יש הרבה 'מקפצות' שעשויות לרומם את העסק שלכם, אבל רק קידום באינטרנט יעשה זאת בחכמה, לאורך זמן ובמחירים שווים לכל כיס. אם גם אתם רוצים לתת לעסק שבניתם במו ידיכם דחיפה גדולה למעלה, הישארו עימנו ולמדו כיצד.

 

קידום באינטרנט – המטרה

מטרת העל של קידום באינטרנט הוא "דחיפת" העסק כמה שיותר 'גבוה' בתוצאות מנועי החיפוש. כמעט כל אדם העומד בפני תהליך רכישה או הזמנת שירות עושה זאת, בשלב כזה או אחר, באמצעות האינטרנט (ואם נרצה להיות מדויקים יותר, באמצעות גוגל). ייתכן שאת ההמלצה הראשונה יקבל באמצעות חברים, אולי בכלל מודעה בעיתון תמשוך אותו להתעניין בחברה או בשירות מסוים, אך מעטים האנשים שלא יכללו את מנועי החיפוש בתהליך הסופי. ההבנה הזאת היא הבסיס להפנמת החשיבות של קידום באינטרנט. זהו הענף ממנו יצוצו בעתיד הפירות המתוקים…

 

איך עושים זאת?

עכשיו, כשהבנתם מדוע, זה הזמן להסביר כיצד. כיצד תקדמו את החברה / העסק שלכם באמצעות האינטרנט? ובכן, רשימת הכלים והאמצעים ארוכה במיוחד ועל כן הבחירה אינה פשוטה. עם זאת, הכרת מאפייני העסק שלכם, השירותים אותם אתם מציעים ובעיקר – מי קהל היעד שלכם, תקל מאוד על התהליך. נקדים ונאמר שקידום יעיל הוא כזה אשר נמצא במספר מקומות ופועל במקביל בכמה אפיקים. אל תשימו לעולם את כל הביצים שלכם בסל אחד. את הכלים המרכזיים בקידום אינטרנטי ניתן לחלק לכלים פנים-אתר ואחרים שהינם חוץ-אתר. הראשונים מתייחסים לאתר שלכם וכוללים את המבנה שלו, התכנים המוצגים בו והיכולת להפוך כמה שיותר כניסות לאתר לפעולה מעשית (הזמנת שירות, השארת פרטים וכדומה). קידום חוץ-אתר הוא מערכת של פעולות, תכנים ויחסי ציבור המסייעים למטרת העל שהוזכרה קודם. למשל פרסום בחברת אאוטבריין. קידום חכם בשני אפיקים אלו עתיד להביא תוצאות חיוביות בפרק זמן של מספר חודשים עד שנה.

 

כמה נקודות חשובות לקראת סיום

ראשית, חשוב לבחור היטב את החברה המקדמת. בין שלל החברות המקצועיות והרציניות, יש כמה שמעניקות שירות לוקה בחסר. ודאו ניסיון רלוונטי, מקצוענות העובדים, כימייה ביניכם ותוצאות-עבר משביעות רצון. ואל תנסו לקדם לבד! שנית, חשוב להתמיד בפעולות קידום בגוגל גם כשמגיעים להצלחה. לא להפסיק בשלב הזה כי כל מה שהגשתם ייעלם ברגע. שלישית, זכרו שמדובר בתהליך ארוך טווח והשפעת הקידום לא תגיע בהכרח בזמן קצר. ורביעית – המחיר. ניתן לשלב על פי תוצאות או במסלול תשלום חודשי. לכל שיטה יתרונות וחסרונות. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top