בניית חנות וירטואלית היא אתגר לכשעצמו אולם שיווק חנויות וירטואליות עשוי להיות מאתגר אפילו יותר. בניית מותג הינו חשוב מאוד להצלחת החנות הוירטואלית שלכם. כחלק מבניית המותג והעברת ערכי החברה ומוצריה לקהל הרחב צריך יהיה להשקיע בפרסום החנות והבאת גולשים שיהיו לקוחות ויזמינו מוצרים אונליין. כיצד לעשות זאת? הינה מדריך קצר בכמה שלבים, או שתוכלו לקרוא מידע מקיף על בניית חנויות וירטואליות באתר ShopSEO.
אפיון החנות שלכם, ערכי העסק והחזון העסקי:
ראשית יהיה עליכם לאפיין את החנות. אילו דברים חשוב שיהיו בה. אילו מוצרים אתם מוכרים או לא מוכנים למכור למרות שבתחום שלכם כן מוכרים אותם. במה אתם שונים וייחודיים מהמתחרים שלכם? מהם ערכי העסק והחזון שלכם וכיצד אתם רוצים להביא ואתם לידי ביטוי באתר החנות שלכם.
השיווק מתחיל מתוך האתר:
חלק מבעלי העסקים נוטים לחשוב שהשיווק הוא רק פרסום האתר והבאת גולשים אליו אבל השיווק מתחיל קודם מתוך האתר. קודם כל ולפני שאתם מביאים אנשים אל תוך האתר חשוב לבנות את האתר בצורה כזו שהתוכן יהיה מספיק, בעל ערך ומנווט את הגולשים בצורה הנכונה. לפני הפרסום המאסיבי יותר של האתר מוטב להזמין כמה חברים להיכנס לאתר, לדפדף בו כאילו היו גולשים אמיתיים המחפשים אחר המוצרים שלנו ולתת לנו הערות לשיפור.
היכן נמצא קהל היעד שלנו?
כעת נאפיין את קהל היעד שלנו והיכן הוא עשוי להימצא באינטרנט: מחפש משהו בגוגל? אולי בפייסבוק? ביוטיוב? באינסטגרם? במקום אחר?
שיווק ופרסום עם חברה מקצועית להשגת תוצאות:
וכעת תתחיל מלאכת הפרסום הפועלת בערוצי השיווק שהחלטתם להשקיע בהם. זכרו כי כל ערוץ שיווק, בין אם מדובר בקידום אורגני או ממומן בגוגל, פרסום בפייסבוק, קידום בווידיאו ביוטיוב או בכל מקום אחר – עולה כסף, זמן ומשאבים ולכן חשוב להשקיע בצורה חכמה ומושכלת ולעבוד עם חברת פרסום מקצועית המתמחה בתחום שיווק אתרי מסחר שתלווה אתכם בתהליך.