מתכננים אפליקציה או שכבר השקתם אחת כזאת? אף פעם לא מוקדם מדי להבין לאילו סוגי אפליקציות מתאים להפיק סרטון ייעודי. כל מה שרציתם לדעת בהקשר זה, על סרטון תדמית לאפליקציה, על קצה המזלג. 

אפליקציה יקרה – סרטון לגיוס משקיעים 

במידה ויש לכם רעיון גדול לאפליקציה רווחית וטובה, לא בטוח שיש לכם את התקציב לתכנות ועיצוב ברמה מספקת. במקרה כזה, סרטון תדמית לאפליקציה יוכל לעזור לכם לגייס משקיעים. זהו מודל הדומה למדי לכל סטארט אפ אחר. הסרטון לא יציג את האפליקציה המוכנה (שהרי זו עדיין איננה קיימת או לפחות איננה שלימה). מה שכן – הוא יספר על יתרונותיה, על השוק שאליו היא מיועדת. משקיעים ירצו לקבל מענה לשאלות כגון מדוע צרכנים יהיו מוכנים לשלם עבור השימוש. לחילופין, יהיה נכון להציג בסרטון מודל להכנסת רווחים בצורה אחרת, כגון שימוש פרמיום, שיתופי פעולה עם גורמים עסקיים וכדומה. 

אפליקציה מתוחכמת – תדמית והדרכה 

אם השלמתם פיתוח ועיצוב של אפליקציה, אך היא מתוחכמת למדי ועלולה להרתיע משתמשים חדשים, אפשר לגשר על הפער. סרטון תדמית לאפליקציה המשולב עם הדרכה והצגת אופי השימוש, יוכל להשיג תוצאות מאוד טובות. לאחר צפייה בסרטון, רבים מהצופים ירצו להתנסות בעצמם וליישם את מה שראו מתוך רצון להפיק תועלת כלשהי או לקבל תמורה חווייתית. 

תדמית בשוק רווי 

יתכן מאוד שהאפליקציה שלכם טובה מאוד, אך היא גם פועלת בשוק רווי. בכל מקרה שבו קיימות עוד אפליקציות יחסית דומות או וותיקות, אפשר לעורר עניין על ידי הפקת סרטון. סרטון תדמית שמגיע לקהל יעד רחב יכול להביא להורדות רבות של האפליקציה. מרגע שמספר ההורדות הולך וגדל, העניין שהאפליקציה מייצרת גדל גם הוא.  למידע נוסף בנושא סרטוני תדמית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *