בעולם בו אנשים מקצוע בכל תחום נגישים במהירות האור (ומהירות האינטרנט 🙂 ) קל מאוד לבחור באיש מקצוע שמשכנע אותנו במעט מילים יפות באתר או בדף הנחיתה שלו מדוע הוא האדם הוא החברה המתאימים עבורנו. מבעד למילים היפות יש הרבה מאוד סיפורים ודברים שצריך לבדוק לפני ששוכרים איש מקצוע בתחום הקידום. נכון, לא נתחיל לתחקר לעומק עכשיו כל אדם/חברה אך יש מס' דברים שבהחלט כדאי לוודא לפני שתשקיעו את תקציב הפרסום שלכם בחברה מסוימת.

האם לחברה יש אבא ואימא?

אחד הדברים החשובים ביותר לשים לב אליהם כאשר משקיעים סכומים משמעותיים של כסף בכל תחום ועבור כל שירות/מוצר הוא האם לחברה יש אבא ואימא. הכוונה היא – האם יש לכם לאן לפנות במקרה הצורך? היכן החברה יושבת? האם יש לה משרד או שזה אדם שעובד מהנייד שלו? מהן שעות הפעילות והאפשרויות שלכם לקבלת תמיכה?

האם יש הסכם חתום בין הצדדים ועל מי הוא מגן?

כל חברת קידום שמכבדת את עצמה כיום מכינה לפחות מסמך צנוע הכולל סעיפים שונים המגנים גם על הלקוח וגם על חברת הקידום. הסעיפים יהוו את קווי היסוד של העבודה בין הצדדים. הלקוח צריך לדעת שהוא מוגן בכך שעבודת הקידום שנעשית עבורו כל זמן שהוא משלם תישמר גם בתקופה שלאחר התשלום או לכל הפחות שבכל הקשור לכך שהיא לא תיפגע בכוונה בעקבות פעולות של אותה החברה.seo

מה המחיר להליך הקידום?

בסופו של יום הרבה בעלי עסקים מקבלים החלטות העומדות בתקציב שלהם. לרוב מדובר בדבר חיובי מכיוון שחשוב לעמוד בתקציב שהקצאת עבור העסק, אולם יש מקרים בהם ניתן להתגמש פה ושם כמו במקרה של קידום אתרים שבהם אתה שם את מרבית כספי הפרסום שלך על טכניקה שאמורה להניב לך רווחים יפים ומוניטין, אך פועלת יותר לטווח הארוך.

האם החברה יכולה להתחייב לכם לתוצאות?

מדובר בשאלת הפוך על הפוך. כלומר שחברה שמתחייבת לתוצאות בטווח זמן מסוים היא חברה שכדאי להיזהר ממנה משום שחוץ מגוגל עצמה אף אחד לא יכול להתחייב לכם לתוצאות לא משנה כמה גדולה החברה נראית כלפי חוץ.

האם החברה ייעודית לקידום אתרים או מתעסקת גם בתחומים מסביב?

חשוב להבין את היתרון בלעבוד מול בעל מקצוע שכל עיסוקו הינו קידום אתרים, במרבית החברות מציעים את שירותי הקידום כשירות משלים לשאר השירותים כמו: בניית אתרים, הנגשת אתרים, אחסון אתרים וכד׳. לא צריך לפרט על היתרונות בעבודה עם בעל מקצוע שעיקר עיסוקו הוא קידום אתרים שכן הוא חי את העולם ביום ובלילה ומרבית זמנו מוקדש לקידום, הידע שלו הרבה יותר מפותח בתחום וככל הנראה שהוא מקדיש יותר זמן בפיתוח הידע ומאגר הכלים שלו כדי לספק תוצרים טובים יותר ממתחריו.

האם אתם יכולים לראות דוגמאות בשטח לאתרים שהחברה קדמה ו/או מקדמת?

תיק עבודות הנו דבר חיוני המצדיק הצלחה בעבודה של כל עסק בשירותים שהוא מספק. בקשו לראות מספר אתרים שהחברה קידמה או מקדמת לטובת התרשמות מיכולותיה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *