הפקה של סרט תדמית יכולה להיות מורכבת וארוכה ויחד עם זאת היא יכולה להיות פשוטה וקצרת זמן. סרטי תדמית מטרתם העיקרית והיחידה היא ליצור רושם חיובי על הצופה שבכל המקרים הוא לקוח פוטנציאלי. סרטים שכאלה צריכים להיעשות על הצד ההסברתי הטוב ביותר, להימנע מהתחכמויות ומהיבטים קולנועיים שלעיתים רבות זרים לקהל הצופים ויותר לשים דגש על השפה הפשוטה והברורה ביותר ללקוח הצופה.

מהו תוכן ההפקה של סרט התדמית?

על מנת לענות על הדרישות הנ"ל צריכים להיות אנשי צוות שמתאימים לכל פעולה. אנשי הצוות הם כולם אנשי מקצוע שגובים תשלום על עבודתם ולכן כאשר מדובר בהפקת סרט תדמית בתקציב שהוא מוגבל יש לקצץ גם באנשי הצוות בהפקה ולקחת בחשבון שאולי זה ישפיע על התוצאה הסופית. ההפקה מתחילה את דרכה בתחקיר ראשוני על מנת לבסס תסריט תואם ודובר אמת.

כתיבת תסריט צריכה לרוב להיעשות על ידי קופירייטר שתפקידו לכתוב תסריטים שכאלה למטרות פרסום ושיווק וכך לדבר אל הצופה בגובה העיניים. אנשי הצילום יכולים להיות צלמי סטילס או צלמי וידאו הכרחיים תמיד בהפקות סרטי תדמית והם צריכים לדעת איך לתפוס את הרגעים הנכונים מהזוויות המתאימות והתאורה המחושבת על מנת לעזור בהעברת המסר ופירסומו.

אם מתקיימים צילומי חוץ אז בעלי הלוקיישן יכולים לבקש אישורי צילום ואם זה באולפן זה גובה מחיר נוסף מההפקה. שחקנים וקריינים הם גם אנשי מקצוע מכובדים שאין לזלזל בהם. המיומנות שלהם אל מול המצלמה והכישורים הקוליים הם יתרון שאף אחד אחר לא יוכל להחליף. המוסיקה שמלווה את הסרט יכולה להיות מקורית או קנויה ובעלת משמעות מכרעת על אופי הסרט. האחרון הוא העורך שיכול לקחת את הסרט לאיזה כיוון שרק ירצה. כמובן שקיימים עוד אנשי הפקה רבים שנמצאים בעיקר על סטים של סרטים ארוכים אך לעיתים ניתן לראותם גם בסרטי תדמית.

למידע נוסף בקרו באתר של חברת Video Head.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *