סרטי תדמית סייבר – מה מטרתם?

סרטי אבטחת סייבר נחשבים חשובים במיוחד עבור חברות וארגונים. הם לא עוסקים רק במתקפות סייבר ובתגובת הממשלה, אלא גם על האופן שבו חייהם של אנשים מושפעים מפשעי סייבר.

במאמר זה, נדון במטרה של סרטי תדמית סייבר, בזמן ששתי המטרות העיקריות הן לחנך ולבדר. סרטוני סייבר שמפיקים מומחים נועדו להוות אזהרה על מה שעלול לקרות בעתיד אם לא ניקח ברצינות את אבטחת הסייבר.

קצת היסטוריה

סרטי סייבר קיימים מאז 1996, אך הם הפכו פופולריים יותר לאחרונה עם מהדורות רבות המופקות מדי שנה. כיום אפשר להפיק אותם עם חברות להפקת סרטוני תדמית. 

בשנת -2002 כאשר נחשפה מתקפת הסייבר הראשונה בוול סטריט, ההפכו סרטונים כאלה  פופולריים יותר.  אבל סרטי אבטחת סייבר אינם מיועדים רק למטרות קידום חברות המגנות על מחשבים וארגונים מפני התקפות סייבר, אלא שהם גם משמשים לחינוך וכדי לספק ידע עבור עובדים וארגונים. 

מדוע זה חשוב?

סרטי תדמית סייבר הם ז'אנר חדש של סרטים שמופקים כדי להעלות את המודעות לפשעי סייבר ולסיכונים של התקפות סייבר. סרטים אלה נוצרו על מנת לעזור לאנשים להבין את החשיבות של אבטחת סייבר וכיצד הם יכולים להגן על עצמם מפני התקפות סייבר.

אבטחת סייבר אינה מוגבלת רק למערכות IT. זה כולל גם את חייהם של אנשים, כמו גם את הנתונים האישיים והכספים שלהם. פשע סייבר הופך להיות תופעה שכיחה יותר, במיוחד עם העלייה בפופולריות של קניות מקוונות, מדיה חברתית ופלטפורמות דיגיטליות אחרות הדורשות מהמשתמשים לשתף מידע אישי עם חברות או משתמשים אחרים.

סרטים אלה משוחררים לעתים קרובות במהלך אירועים חשובים כמו יום שישי השחור או בזמן של חגים לאומיים כאשר האקרים מנסים להגן על חברות מפני  פעילויות זדוניות ברשת.  מידע נוסף באתר וידאו הד