nav-left cat-right
cat-right

10 כלים לגיוס הון בדיגיטל

10 כלים לגיוס הון בדיגיטל

לא מעט חברות ויזמים זקוקים לגיוס של משקיעים, על מנת לממן את הפעילות שלהם בתחילת הדרך. יש צורך לתכנן היטב את גיוס ההון, במטרה להצליח לגייס את כל הכסף הדרוש, לצורך הפעילות השוטפת. חשוב כמובן להבין מראש כמה כסף יש לגייס, לאילו מטרות וכדומה, על מנת להפיץ את הבשורה ולהגיע לכמה שיותר משקיעים פוטנציאליים, קבלו רעיונות באמצעות היכרות עם 10 כלים לגיוס הון בדיגיטל.

10 כלים לגיוס הון בדיגיטל – טיפים לסטרטאפ המתחיל

  1. קידום האתר של הסטרטאפ בצורה אורגנית, יכול להוביל ללא מעט תנועה והתעניינות באתר. מדובר על הדרך היעילה ביותר, היות והיא מייצרת אמון וסמכות, שלא ניתן להשיג בשום צורה אחרת  בדקו מחיר קידום אתרים לפרוייקט שלכם.
  2. אופציה אחרת, היא להשקיע בקידום ממומן, על מנת לקבל תוצאות מיידיות. ניתן לפרסם מודעה מנוסחת היטב, על מנת למשוך את הגולשים ולספק להם מידע אטרקטיבי לגבי המוצרים של החברה.
  3. חשוב לא להזניח את הרשתות החברתיות, שכבר מזמן הפכו לפלטפורמות שיווק יעילות במיוחד. לכן מומלץ לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק ולהשקיע בניהול שלו, על מנת לשפר את החשיפה לסטרטאפ ולמוצרים שלו וכמובן להגדיל את האמינות והסמכות שלו בתחום.
  4. כדאי לבדוק את האופציה של הקמת קהילה מגובשת ומלוכדת, על מנת למצב את הסטרטאפ שלכם בעמדה של מומחה בתחום. ניתן לעשות זאת באמצעות יצירת קבוצה בפייסבוק או בפלטפורמות אחרות.
  5. כדאי להשקיע בטוויטר, היות והוא מאפשר להגיב בצורה פשוטה ומהירה לשיחות שונות הקשורות לתחום שלכם.
  6. ניתן לעצב ולהקים דפי נחיתה מעוצבים שתופסים את העין ומושכים את תשות הלב. מדובר על עמודי תוכן ממוקדים במיוחד, שמטרתם להניע את הגולש לפעולה מסוימת (למשל, השארת פרטי קשר). ניתן להסביר בדף הנחיתה את המטרה של הסטרטאפ ואת היתרונות שלו.
  7. מומלץ להשקיע בכתיבה של בלוג מקצועי, לארח מומחים שונים בתחום שלכם וליצור קשרים רלוונטיים. בצורה כזו, ניתן למצב את עצמכם ואת הסמכות שלכם בתחום.
  8. כדאי להשקיע בפרסום של מאמרים שונים בפלטפורמות המתעסקות בהמלצות תוכן, על מנת למקד את קהל היעד לצורך קמפיין עתידי.
  9. היום ניתן למצוא לא מעט קמפיינים שונים של גיוס המונים, אשר נועדו לצורך גיוס כספים למטרות שונות. הרעיון הוא שהסטרטאפ יוכל לקבל את הכסף שגויס, רק אם הוא הצליח להשיג את היעד של הקמפיין. כלומר, אם גויסו 90 אלף ₪ והמטרה הייתה 100 אלף, הכסף יוחזר למשקיעים. ברוב הפעמים, נהוג לפרסם סרטון תדמית מקצועי, על מנת להציג את הסטרטאפ, המוצר שהוא מתכוון לייצר והמטרות שלו.
  10. אחת הדרכים הפופולאריות ביותר, היא שליחה של מייליים שיווקיים שנועדו כדי להעביר את המטרות של הסטרטאפ, היתרונות של המוצר שהוא עובד עליו וכדומה. ניתן למשל, לשלוח סדרה של מיילים שנועדו כדי להתמודד עם התנגדויות ולשכנע את הגולש להשקיע במוצר של החברה.

 

השאירו תגובה