לתקן סתימת ברז, לצאת לחופשה חפוזה בתאילנד, להמליץ על עורך דין או לארגן אירוע קיץ. את כל זאת עושה כותב התוכן מבלי לצאת מהבית כשברשותו מחשב, מקלדת וחיבור לאינטרנט, כמובן. תפקידו העיקרי של הכותב הוא לספק תכנים לבעלי עסקים שונים לצורך קידום האתר שלהם. כתיבת מאמרים המשלבת את ביטויי המפתח הרלוונטיים יכולה להקפיץ את האתר במקומות בגוגל.

כתיבת מאמרים – לא מה שחשבתם

רבים מדמיינים את חייו הפשוטים והמהנים של כותב התוכן. הכותב הממוצע, לדעתם, עוסק בכתיבת מאמרים בזמן שנוח לו ובמקום החביב עליו – שפת הים, יאכטה או הבית החביב והנעים. כותב התוכן אכן יכול לבחור את סביבת העבודה הנוחה לו (בהנחה שהוא לא עובד שכיר במשרד), אך כתיבת מאמרים אינה משימה פשוטה. אלה כמה פרמטרים שמבדילים את הכותב האיכותי מהכותב הממוצע:

ראינו שכתיבת תכנים יכולה להיות מאתגרת, אך היא לא בלתי אפשרית. אם אתם בעלי אתר, תוכלו להתנסות בכתיבה בעצמכם מדי פעם בפעם. אך אם אתם מעוניינים לחסוך בזמן, כדאי לפנות למקצוענים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *