דרופשיפינג היא דרך למכור מוצרים באינטרנט ללא צורך להחזיק או לאחסן אותם, קראו בהרחבה מה זה דרופ שיפינג.
זוהי אסטרטגיה נפוצה המשמשת חברות מסחר אלקטרוני רבות כדי להפחית את עלויות המלאי והמקור שלהן. זה גם עוזר למנוע את הסיכון של נשיאת מלאי גדול של מוצרים, שאולי לא יימכר כמו שצריך.
דרופשיפינג נמצא במגמת עלייה כבר די הרבה זמן וההערכה היא שהיא תצמח ב-CAGR של כ-25% לשנים הקרובות.
מכיוון שדרופשיפינג הוא מושג חדש יחסית, יש הרבה חברות שטרם אימצו אותו. עם זאת, לא קשה לראות מדוע כל כך הרבה קופצים על הסיפון – לדרופשיפינג יש הרבה יתרונות הן לקמעונאי והן ללקוח.
יתרונות על פני מודלים מסורתיים של ניהול קמעונאות
היתרון הברור ביותר הוא שאין סיכונים כרוכים במלאי, מה שאומר שניתן לבצע dropshipping בעלויות נמוכות יותר ממודלים מסורתיים של ניהול קמעונאות.
ל-Dropshippers יש גם יותר שליטה על העסקים שלהם בדרכים אחרות. לדוגמה, הם מסוגלים לקבוע את המחירים שלהם ולקבוע את המדיניות שלהם לגבי האופן שבו הם מוכרים את המוצרים שלהם מבלי לדאוג לאילוצים שנקבעו על ידי קמעונאים או מפיצים.
זה קל יותר לביצוע, דורש פחות השקעה, ומאפשר לך להיות בשליטה על המלאי שלך.
יתרון נוסף הוא מדרגיות ויכולת להקים עסק בתקציב נמוך.
בנוסף, דרופשיפינג קל להתחיל, בסיכון נמוך ואינו דורש הון ראשוני רב.
הסיכון היחיד הוא שהספק לא יספק את המוצרים בזמן או במלואם.
לסיכום, דרופשיפינג הופכת פופולרית יותר עם כל יום שעובר בשל היתרונות שלה כמו עלויות התחלה נמוכות, שולי רווח גבוהים ושליטה רבה יותר על המוצר (קבלו את כל הפרטים באתר דרופשיפינג אינפו). Dropshippers יכולים בקלות לקנות מוצרים מספקים ולמכור אותם דרך האתר שלהם במעט מאמץ. ישנן דרכים שונות לעשות דרופשיפינג כמו Amazon FBA, eBay FBA ו- AliExpress.