אחת השאלות שאנחנו שואלים את עצמנו לא פעם כשאנחנו נדרשים להיעזר בשירותיו של בעלי מקצוע היא, האם להשתמש בשירותיה של חברה או בשירותיו של גורם פרטי, עצמאי.
השאלה הזאת באה לידי ביטוי, כשאנחנו נדרשים לשירותיהם של עורכי דין, רואי חשבון, מעצבים גרפיים וכן, הוא בא לידי ביטוי כשאנחנו נדרשים לשירותיהם של מקדמי אתרים. מצד אחד, עומדת לרשותנו האפשרות לשכור את שירותיה של חברת קידום אתרים שתפעל לקידום האתר שלנו, מצד שני, עומדת לרשותנו האפשרות לשכור את שירותיו של מקדם אתרים פרטי.
השאלה שאנחנו נשאל את עצמנו ונתעמק בה לא מעט, מה עדיף, מה יותר נכון עבורנו? באופן טבעי, זו תהיה שאלה אשר גורמים שונים ישפיעו על התשובה שלה, בין אם זה מהצד שלנו ובין אם זה מהצד של חברה לקידום אתרים או של המקדם. לפני שנסביר על ההבדלים, חשוב להדגיש, אין דבר אחד טוב יותר מהשני, ייתכן מאוד ששני הגורמים יוכלו לעזור לנו, הכל שאלה של תנאים, צרכים, מטרות וכמובן מה עומד לרשותנו מבחינת תקציב.
כשאנחנו בוחרים בחברת קידום, אנחנו נהנים ממעטפת מאוד רחבה של צוות שעומד לרשות האתר שלנו. החל מצוות שעורך מחקר, צוות שקובע מאפיינים ופרמטרים, צוות שמבצע החלפת קישורים, אופטימיזציה לאתר, צוות שמנהל את כל תהליך הקידום ועוד. מדובר על צוות שיכיל מספר עובדים שיעמוד לרשותנו וינהל את כל תהליך הקידום של האתר, וכמובן שיהיה גורם מסוים שיפקח על התהליך.
כשאנחנו בוחרים מקדם אתרים פרטי, אז אנחנו נהנים משירותיו של גורם מקצועי אחד שפועל עבורנו, הוא יהיה אחראי על כל הנושא של החלפת קישורים, כתיבת תכנים, אופטימיזציה וכל מה שנדרש בשביל לקדם את האתר שלנו, בין אם זה בקידום אורגני או ממומן.
על פניו, לפי מה שתיארנו, נדמה שקידום בגוגל על ידי חברה הוא עדיף מאשר על פני מקדם פרטי. זה לא מדויק, כי החברה עובדת עם מספר לקוחות גדול ולא בטוח שיהיה לה את הזמן כפי שיש למקדם אתרים פרטי, שעובד באופן ספציפי בשבילנו. לכן, כל מקרה הוא לגופו.