בעוד מספר ימים אעביר הרצאה בנושא ההתמחות שלי – קידום אתרים בחו"ל. אך לפני כן החלטתי לשתף אתכם בצ'ק-ליסט שהכנתי להרצאה, רשימה מפורטת שכוללת הרבה מאוד טיפים חשובים לאנשים שרוצים לקדם את האתר שלהם בחו"ל.

בחינת הפוטנציאל העסקי

כיצד פונים לקהל יעד חדש לגמרי?

ברמת העיקרון במידה וזיהיתם טראפיק ממספר מדינות ושפות, כדאי לייצר עבור כל מדינה ושפה – מסרים ייעודיים עבורם. כך למשל, אם זיהיתי תנועה מספרד – רצוי לבנות אתר אינטרנט בשפה הספרדית. אם זיהיתם גולשים מניו יורק – יש לבנות עבור גולשים ניו יורקים אתר ייעודי להם – באנגלית אמריקאית.

בניית אתר לקהל הפוטנציאלי שלנו בחו"ל.

מדידת מידת ההצלחה של קידום האתר בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל הוא מאתגר אך בהחלט אפשרי. ייתכן ותצטרכו להשקיע קצת יותר זמן, משאבים וכסף – אך אם הכול הולך כמו שצריך, תוכלו להחזיר את ההשקעה בתוך זמן קצר ואף להגדיל את מחזור העסקים שלכם באופן משמעותי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *