סטנלי מילגרם הוא הסוציולוג שטען כי נקודת ההתחלה של הרשתות החברתיות ידועה מראש וקבועה, אך נקודת הסיום אינה ידועה והיא אינסופית. מילגרם טען את הטענה הזו עוד ב-1967, מאז קמו רשתות חברתיות באינטרנט שאכן הצליחו לאשש את הטענה שלו. לדוגמא, תחילתה של הרשת החברתית פייסבוק החלה את דרכה בשנת 2004 עם משתמשים ספורים וכעת נורא קשה לעקוב אחר הצטרפות המשתמשים, מאחר והם מתווספים בכל רגע נתון. בכדי לקיים רשתות חברתיות יש צורך בדף פרופיל לכל משתמש, דף אשר יכיל את כל המידע האישי והעדכני. בנוסף יש צורך באפשרות להתחבר לחברים אחרים, המוכרים למשתמש ברמות שונות. האינטרנט קירב בין כל משתמשי האינטרנט בעולם והפך אותנו לכפר גלובאלי. כיום, כל מידע אישי הופך להיות מידע ציבורי ונגיש עבור כולם. ניתן אפילו לצפות בתמונות המשפחתיות של מפורסמים אותם אנחנו מעריצים, לחוות עימם רגעים כאילו הם חברים קרובים שלנו.
קידום עסקים
האינטרנט הוא פלטפורמה אדירה לכל אדם פרטי, איש ציבור או עסק שמעוניין לקדם את עצמו. רשתות חברתיות לא רק מאפשרות לנו ליצור קשרים רומנטיים עם אנשים מכל העולם, אלא גם לקדם את העסק הפרטי שלנו. על ידי שיתוף לינק ברשת חברתית, המוביל לאתר שלכם, תוכלו להכפיל את כמות הלקוחות שלכם. השיווק באינטרנט מעולם לא היה קל יותר, כל מוצר זניח הופך להיות המוצר של השנה על ידי תחרות על לייקים ברשת החברתית. כמו שהאינטרנט יכול לפאר את שמך הוא יכול בקלות להשמיד אותך. בכדי ליצור שם טוב על ידי שיווק ברשתות חברתיות, יש צורך לנקוט באמצעי זהירות ולהבין את קהל היעד שלך.
הדרך אל התהילה
רשתות חברתיות אומנם נועדו בכדי לקשר בינך לבין החברים שלך, לאפשר לך לשתף את המחשבות האישיות, תמונות ואירועים. אך כמו כל דבר טוב שמצליח, אנשים רבים הבינו שעל ההצלחה הזו חייב לרכב. בפתיחת דף ברשת החברתית ושיווק מוצר מסוים, תוכלו לקבל הרבה יותר פידבקים מאשר בשימוש בכלי תקשורת אחרים. הרשתות החברתיות מובילות אותנו ומראות לנו כיצד נראית ההצלחה. תשאלו את מארק צוקרברג.