האינטרנט כבש את העולם בסערה, מאז שהוא נחת אצל כל אחד ואחת מאיתנו, המידע הוא רב ובר השגה.

seo

ההתפתחות האדירה הזו הניבה עסקים רבים שקיימים רק דרך האינטרנט, דרך מוצלחת לפתוח עסק בלי לשלם שכר דירה על חנות פיזית, אלא להשקיע בחנות וירטואלית ובפרסום שלה. עם האינטרנט החלו להתפתח גם מנועי חיפוש חכמים, שאפשרו לאדם הפשוט ביותר למצוא את מבוקשו בזמן קצר. ב-1997 לארי פייג' וסרגיי ברין המציאו אלגוריתם אשר מדרג את סדר הופעתם של הדפים, לפי החיפוש שהוקלד וקראו למנוע החיפוש- גוגל.

כיצד עושים קידום אתרים אורגני?

בשונה מקידום אתרים ממומן, המופיע בצידי העמוד של גוגל, עליו המפרסם משלם לפי כל הקלקה של לקוח, קידום אתרים אורגני מסתמך אך ורק על ידי מידת חשיבות ודירוג לפי האלגוריתם שנקרא PageRank. הדירוג נקבע על ידי חשיבות הדפים וכמות הדפים שמקושרים אל הלינק ובנוסף על ידי איכות הקישור, תדירות הכניסות אליו, זמן השהות בתוכו, ותק האתר עצמו, איכות התוכן ועוד.

בכדי להשפיע על האלגוריתם ולגרום לו למקם אתר מסוים בדף הראשון במקומות הראשונים, יש לבצע זאת בחוכמה ובמקצועיות. קידום אתרים אורגני יכול להתבצע באופן אפקטיבי אך ורק על ידי חברה עם ניסיון רב ומיומנות. חשוב לדעת את כל ההשפעות שיש על האלגוריתם ולבצע שינויים בהתאם. כמו כן, חברת גוגל אינה פריירית, היא יכולה לעלות בקלות על ניסיון לפרסום בדרך לא חוקית. לדוגמא, במידה ותנסו לשתול בתוך האתר מילות מפתח בקבוצה ללא תוכן, גוגל עלולה לפסול זאת. בכדי לקיים את התנאים באופן חוקי וראוי, תצטרכו להשקיע בתוכן איכותי בו ייטמעו מילות המפתח שקשורות לתוכן הכתוב.

טיפ!

חשוב לזכור כי קידום אתרים אורגני מצריך סובלנות והשקעה מקסימאלית באיכות האתר של העסק שלכם. חשוב לוודא כי מקדם האתר שלכם עושה אופטימיזציה מושלמת לאתר לפני שהוא מעלה אותו. חברת גוגל קפדנית מאוד והיא תומכת באיכות יותר מאשר בכמות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *