האינטרנט מזמן כבש את עולם הפרסום, הוא יותר חזק מהפרסומות בטלוויזיה ומה שבטוח יותר מהפרסומות בעיתון. בכדי ליצור באז תקשורתי חיובי על המוצר שלכם, כדאי להשתמש ברשתות חברתיות כגון פייסבוק, טוויטר ובמיוחד שיווק ביוטיוב.

יוטיוב הוא חלק מגוגל, מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם. יוטיוב הוא כבר מזמן לא רק מקור לסרטונים מצחיקים ווידאו קליפ של אמנים שונים, דרך יוטיוב ניתן לפתוח פרופיל ולפרסם בצורה היעילה ביותר את המוצר שלכם.

דרך טובה לעשות שיווק ביוטיוב

בפתיחת חשבון ויצירת פרופיל ביוטיוב, יש לבחון היטב את המקצועיות ואת טיב הפרופיל. בכדי שלקוחות יתייחסו אליכם בכבוד הראוי, כדאי שתיצרו פרופיל מקצועי ומכובד, שיאפיין בצורה הטובה ביותר אתכם ואת המוצר שאתם מוכרים. כמו כן, כדאי לעבוד עם אנשים בעלי ידע נרחב בתחום הקידוד. יש לקודד את כל הסרטונים שאתם מעלים לרשת, בצורה מקצועית שתותיר רושם חיובי על הלקוחות הפוטנציאליים של המוצר. חשוב ליצור טיזינג טוב על ידי כותרת מושכת שתגרום לנמענים להקליק עליה. כמו כן, ליד כל קליפ שאתם מעלים חשוב להוסיף מילות תיוג טובות שדרכן יגיעו יותר נמענים. אחרי שיצרתם עמוד מקצועי עם סרטונים, כדאי להטמיע את הלינק בבלוגים בנושא דומה ובפורומים, בכדי להגיע לקהל היעד הנכון ולצמצם את הטווח, כך שהפרסום יגיע לעיניים הנכונות.

שיתוף

שיווק ביוטיוב מצריך שיתוף מצידכם, לכן כדאי לשתף את הלינק שלכם בכמה שיותר מקומות, כך שתוכלו להתפרסם באופן ויראלי. בקשו ממכרים להגיב לסרטונים שאתם מעלים ליוטיוב, כך תעזרו לקידום המוצר שלכם והפרסום. שמרו על קו אחיד בכל הפרסומים שלכם והשתדלו לקשר בין חשבון הפייסבוק והטוויטר שלכם לחשבון ביוטיוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *