אני מאד אוהב .SEO זו אחת הדרכים המועדפות עליי בשביל להביא תנועה לאתר.

אמנם זה כרוך בעבודה רבה שלוקחת זמן רב, אבל שעושים את זה נכון אפשר לראות תוצאות תוך מס' שבועות עד למספר חודשים – תלוי בתחרותיות של הנישה אותה מנסים לקדם.

במהלך הזמן צברתי ידע ונסיון בנושא ואני משתף איתכם כמה טיפים שכדי ליישם בכל קמפיין בניית קישורים. תבלו ! 🙂

1. שימוש במילות מפתח

מנועי החיפוש ובעיקר גוגל מייחסים חשיבות רבה לטקסט של מילות המפתח המקשרים לאתר שלך. הטקסט המקשר צריך להיות רלוונטי לעמוד שהוא מקשר אליו. לדוגמא, אם אני רוצה לקשר לבלוג שעוסק בשיווק באינטרנט – זה יהיה טקסט הקישור שלי. כשאתם מקדמים אתר בנושא מסוים, רצוי להתמקד בכמה מילות מפתח עיקריות ובנוסף מילות מפתח נוספות שהן פחות פופולאריות אבל בהחלט יכולות להביא תנועה. בקרוב אכתוב פוסט מעניין במיוחד על מחקר מילות מפתח. יש למה לצפות…

2. "לינקים עמוקים"

חשוב לקשר לא רק לדף הבית של האתר אלא גם לדפים הפנימיים. הכוונה הן לקישורים מתוך האתר עצמו והן לקישורים מאתרים אחרים. למה זה טוב? דבר ראשון, כדי להיות סבבה עם גוגל. אסטרטגיית בניית קישורים שנמשכת לאורך זמן וכוללת קישורים אך ורק לדף מסוים, נראית לא כל כך טוב בעיניים של מנועי חיפוש ולכן יש לפזר את האהבה בין כל עמודי האתר שאף אחד לא ירגיש מקופח ושתהליך הקידום יראה הרבה יותר טבעי למנועי חיפוש. סבבה?

3. קישורים עקיפים

הכוונה לקשר לאתרים שכבר מקשרים לאתר שלך. אני אתן דוגמא משל עצמי. לאחד הלקוחות שלי חידשתי אתר שכבר היה קיים על דומיין בעל PR4. כמובן שהאתר שלו מקשר גם לחברה שלי לבניית אתרי אינטרנט, ועל מנת לחזק עוד יותר את אני מפרגן לאתר שלו קישורים כחלק מקמפיין הקישורים לאתר שלי. אני אסביר: קישורים יוצאים מאתרים בעלי PR (PageRank) גבוה, הם בעלי ערך גבוה יותר מבחינת גוגל, על אחת כמה וכמה שמדובר באתר העוסק באותו נושא כמו שלך. לינק אחד מאתר כזה יכול להיות יותר חזק מאלפי לינקים מאתרים בעלי PR0. לכן, לי יש אינטרס לחזק עוד יותר אתר עם PR גבוה, מה שיכול להגדיל לא את הדירוג וכפועל יוצא הקישורים היוצאים ממנו יהיו הרבה יותר חזקים, ואז כולם מבסוטים – Win Win כמו שאומרים.

4. בניית קישורים זה מרתון, לא ספרינט

זה לא משנה אם אתה מכניס לאתר שלך 10 קישורים ביום או 100 קישורים ביום (טוב, אולי כן, בנישות תחרותיות יותר), מה שחשוב או להתמיד בקצב. זה ייראה די חשוד אם בחודש אחד אתר מקבל 1000 קישורים נכנסים ובחודש לאחר מכן רק 5. יש להיות עקבי ועם אצבע על הדופק בכל קמפיין של בניית קישורים.

5. לגוון, אל תהיו רובוטים

חשוב להוציא קישורים איכותיים מכל מיני מקורות. למה הכוונה? קישורים מתוך מאמרים, קישורים בפוטרים, תגובות בבלוגים, רישום לאינדקסים, רשתות חברתיות והרשימה עוד נמשכת… ככל שתוציאו קישורים מיותר מקורות, כך זה יראה יותר טבעי ותהליך הקידום יהיה יותר "בריא".

יש לכם טיפים משלכם? השאירו תגובה ואשמח לשמוע!

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *