כאשר אתה בעל חנות מסחר אלקטרוני, חשוב להשקיע במבצעים. בחלק זה נדבר על שני סוגי מבצעים וכיצד הם יכולים לעזור להגדיל את המכירות שלך.
זהו סוג של קידום מכירות שעוזר להגדיל את הביקוש למוצר. המבצע יכול להיות בצורת הנחה או מתנה. כאשר מישהו רוכש את המוצר באמצעות קוד ההטבה, הוא יקבל הנחה על מחיר הרכישה. סוג זה של קידום טוב כדי לגרום לאנשים לקנות יותר מוצרים ממה שהם היו עושים בלעדיו בגלל תג המחיר המוזל המשמעותי.
הצורה הנוספת של קידום מוצר היא מתנות המאפשרות ללקוחות לרכוש מוצר כלשהו ללא עלות הקשורה אליו כלל, אך עם אזהרה שרק אדם אחד יכול לזכות בפרס לכל פרק זמן שנקבע על ידו.
למידע על קידום אתרי מסחר >>>
קידום חנות המסחר האלקטרוני שלך יכול להיות אתגר אמיתי
עם זאת, אם אתה יצירתי ומוצא את ערוצי הקידום הנכונים, אתה יכול לגרום לכל איקומרס לעבוד. בשנתיים האחרונות משווקים מסתמכים על רשתות מדיה חברתיות כמו פייסבוק או טוויטר כדי לקדם את התוכן והמוצרים שלהם. אבל עם שוק כל כך רווי, זה הופך להיות יותר ויותר קשה להתבלט מהקהל. אם אי פעם ניסית לפרסם את התוכן שלך ברשתות החברתיות האלה, אולי אתה יודע כמה תהליך זה יכול להיות מתסכל – לא רק שלוקח שעות עד שמישהו פשוט מפרסם את הפוסט שלך אלא גם שזה לא מבטיח גידול בתנועה ומכירות אפילו אם כולם רואים את זה.
אילו אפשרויות נוספות יש לנו? ובכן, אחת הדרכים הפופולריות ביותר היא קמפיינים שיווקיים בדוא"ל – מיילים אשר יישלחו ישירות אל הלקוחות הפוטנציאליים והלקוחות שלך. נניח שיש לך סוכנות רכבואתה מציע מבצעים מצוינים על מכוניות שמחזיקות מעמד רק לזמן מוגבל. אם מישהו מעוניין לקנות מכונית, ייתכן שהוא ירצה להירשם לרשימת הדוא"ל שלך כדי שיוכלו להיות הראשונים לדעת מתי העסקאות הללו זמינות שוב.