שנים רבות עסקים קטנים, בינוניים וגדולים בישראל מבינים את חשיבותה הגדולה של מחלקת טלמרקטינג אשר תשווק טלפונית ותנסה למכור מוצרים ושירותים שונים של החברה. בשנים האחרונות יותר ויותר חברות מחליטות לפנות אל שירותי חברת טלמרקטינג מיקור חוץ וזאת משום החיסכון המשמעותי בכל הקשור אל ההוצאות, האפשרויות הרבות והשירותים המקצועיים. מאמר זה יגולל בפניכם את יתרונותיה של חברת טלמרקטינג.
מהו טלמרקטינג?
טלמרקטינג מהווה את אחת השיטות היעילות ביותר להרחבת מספר הלקוחות של כל חברה ועסק. אם בשנים עברו כל חברה המתינה עד אשר הלקוח נכנס אל אחד מהחנויות שלה וזאת בעקבות פרסום בעיתון או פרסום מפה לאוזן , בעשור האחרון חברות ועסקים בכל סדר גודל מעדיפים להגדיל את מחזור המכירות שלהם על ידי סגירת עסקאות בטלפון. זהו טלמרקטינג.
חברת טלמרקטינג- מה זה אומר?
בעשור האחרון חברות רבות פתחו מחלקות טלמרקטינג. לשם כך, נדרש מהחברה להקצות למחלקה חדרים, לגייס אנשים המתאימים למשרה, לקנות ציוד, לשלם משכורות ועוד. כל אלו ועוד הובילו לפתיחה של חברות פרטיות המציעות שירותים שונים, ביניהם שירותי טלמרקטינג. בשנים האחרונות רוב החברות שוכרות את שירותיהן של חברות אלו, כמו למשל חברת ביפר המציעה מגוון שירותים, ביניהם גם שירותי מענה אנושי וטלמרקטינג.
היתרונות של השכרת חברת טלמרקטינג
- חסכון- ההחלטה לשכור את שירותי של חברת טלמרקטינג משמכ חסכון ניכר לעסק. חסכון זה בא לידי ביטוי בהיבט של זמנים, כסף וכוח אדם.
- זמינות- הזמינות לשיווק מוצר חדש או שלל שירותים הינו מיידי וזאת משום שהחברה יכולה להתחייב מיידית להקצאה של כמות נציגים טלפוניים אשר יעברו הכשרה מתאימה ויתחילו למכור מוצרים שונים תוך פרק זמן קצר.
- תכנון קפדני- חברת טלמרקטינג תאפיין את הפרויקט ותקבע יעדי מכירות ברורים אשר יאושרו על ידי החברה אשר שכרה את שירותיהם. לאחר אישור יעדים אלו יועברו לנציגים והמנהלים יוודאו כי אלו עומדים בהם ובתסריטי השיחה אשר הותאמו לקו מסוים של מוצרים או שירותים.