חברה שהייתה קיימת בשוק מזה עשרים שנה וחמש שנה ושלטה בו ללא עוררין הלכה ונמוגה יום אחד ואנחנו נספר לכם למה. לחברה היה מוצר להכנת גלידות והיא שלטה בשוק שלה. עם זאת השנים חלפו והחברה החליטה לצאת בפיתוח מוצר חדש להכנת גלידות בכדי להוביל את השוק לעוד שנים רבות. החברה רצתה להבטיח את ההצלחה שלה והחליטה כי שווה לה להשקיע את מרב הרווחים שלה בפיתוח המוצר החדש. אך השנים חלפו ועברו והחברה לא הצליחה לשחרר את המוצר החדש לשוק. אט אט היא הפסידה את ההובלה בשוק למתחרה הגדול שלה ויצרנים תעשייתיים הפסיקו להזמין את המוצר שלה להכנת גלידות. החברה הלכה ונמקה ויצאה מהשוק בלית ברירה כשהיא משאירה את ההובלה בשוק למתחרים שלה.

היכן החברה נכשלה?

נראה כי סיפורה של החברה הוא סיפור המתרחש אצל חברות רבות, אשר לא מצליחות לנצל את ההובלה שלהן בשוק למשך שנים רבות ואט אט הן קופאות על השמרים ולא מצליחות לפתח מוצר חדש. לו החברה הייתה משכילה לפתח מוצר חדש ולעשות זאת בזמן היא הייתה מצליחה להוביל את השוק למשך שנים רבות וזהו הכישלון שלה ללא ספק. אי פיתוחו של מוצר חדש הוביל לכך כי החברה נמקה וקמלה והפסידה את כול נכסיה. זה לכאורה סיפור ייחודי, אך תתפלאו לשמוע בכמה חברות הוא מתרחש ועד כמה הדבר נפוץ. אם אנחנו לא מצליחים לעמוד בחזית הפיתוח הרי שבמשך השנים אנחנו נצא מהשוק בלית ברירה ונפסיד את כול נכסינו.

פיתוח מוצר – כיצד החברה הייתה יכולה להימנע מהטעות שלה?

פיתוח מוצר הוא משימה קשה שלא רבים יכולים לבצע אותו וזאת ללא קשר כמה שנים אתם נמצאים בשוק. פיתוח מוצר דורש מומחיות שיש למעטים ובכדי להצליח לעשותו ברמה איכותית אנחנו פעמים רבות צריכים לפנות אל חברה חיצונית שתסייע לנו לבצע את פיתוח המוצר. חברה חיצונית יכולה לעזור לנו להתגבר על קשיים רבים שנתקלים בהם בעת פיתוח המוצר והיא יכולה להבטיח כי אנחנו נקבל את המוצר האיכותי ביותר שיש. לחברה יש את הניסיון וההבנה כיצד לפתח את המוצר והיא יכולה לסייע לנו רבות בפיתוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *